je jakási forma naprogramování objektu, má-li více možností uplatnění. Může obsahovat informaci pro spuštění, nebo pro animaci Lary.

trle0018OCB dialog vyvoláte po zaznačení daného objektu klávesou “o”. Tam můžete zakliknout tlačítko “Invisible“, které určuje, zda při startu bude objekt viděn či ne. Některé objekty (např. nepřátelé) nejsou vidět automaticky, ale třeba u vodopádů (pokud je chce spustit Larou později) je nutno speciálně “Invisible” zadat, jinak tam budou od začátku hry, jenom nehybné.

Využívá se také pro pickupy (čili vše, co se dá sebrat) schované ve vázách, nebo skryté, určené pro pozdější objevení (spouští např. Lara)

Spodní část dialogu OCB je vybavena textovým řádkem, kde je možno zadat číslo, pokud nechceme používat objekt standardním způsobem. Jaké čísla jsou možné zadávat a co to udělá, je napsáno v generálních rozpisech u každého objektu.