
VÝVOJÁŘ: Core Design | VYDAVATEL: UbiSoft, Eidos Interactive | RATING: Teen | DATUM VYDÁNÍ: 15/11/2002 | VYŠLO NA: GameBoy Advance| ÚROVNÍ: 31
VÝVOJÁŘ: Core Design | VYDAVATEL: UbiSoft, Eidos Interactive | RATING: Teen | DATUM VYDÁNÍ: 15/11/2002 | VYŠLO NA: GameBoy Advance| ÚROVNÍ: 31
Tomb Raider: The Prophecy je třetí hrou ze série na platformě GameBoy, tentokrát vyšla na výkonnější GameBoy Advance. I zde se vývoje zhostilo domácké studio Core Design, hru pod licencí Eidos Interactive vydalo studio UbiSoft. Hra vyšla asi půl roku před
Tomb Raider: The Prophecy je první hrou v sérii, která vyšla na GBA, a také z možností, které konzolka nabídla, těží na maximum. Lara se zde vrací ke klasickým saltům, úskokům a akrobacii, kterou předchozí 2D zobrazení neumělo vykreslit. Snímána je hra izometricky, hráč tedy Laru sleduje pohledem shora, což ale nezřídka je přehlednější, Setkáme se se širokou škálou zlounů od vlků až po temné přízraky, ve výbavě nechybí věrné pistole, doplněné UZI a mystickými Zlatými zbraněmi. Lara pak je stylizována do podoby modelu, který zhruba půl roku nato představil šestý díl hry.
Tomb Raider: The Prophecy začíná Lařinou poutí za nalezením tří magických krystalů, o kterých legenda praví, že mohou znamenat apokalypsu pro celé lidstvo. Jak už to tak bývá, není jejich nalezení ničím jednoduchým, a tak přes Kambodžu, Rumunsko, Švédsko a Itálii Laře v cestě stojí nejedna překážka, především však kult Teg-Du-Bhorez.
Na tomto webu jsou využívány soubory cookies. Slouží k tomu, aby poskytly návštěvníkům nejlepší možné prostředí, pamatují si Vaše volby a nastavení z předchozích návštěv a nám tak pomohou vylepšit provoz webu. Soubory jsou uloženy ve Vašem prohlížeči.
Tyto soubory by měly být vždy povoleny pro co nejlepší zkušenost s webem.
Vypnutí těchto cookies může ovlivnit funkce webu!